fredag 20 februari 2015

Fredagsfavorit: IsaDora Face Sculptor

Veckans fredagsfavorit Face Sculptor  är verkligen just en favorit! Den kommer från IsaDora och har synts i nästan varje dagens här i bloggen sedan jag fick den. Faktum är att jag gillar Face Scupltor så mycket att min rougesamling stått nästan sorgligt orörd sedan denna praktiska trio landade hos mig.

Varför gillar jag då Face Scupltor? Färgerna är diskreta, men byggbara, och det är så smidigt med allt i en dosa. Enkelt att få på bronzer och rouge i all hast vare sig det är början på en mer komplett sminkning eller jag bara vill undvika att skrämma slag på förskolepersonalen vid en annars osminkad lämning.

Båda färgerna, 01 Warm Peach och 02 Cool Pink (färgprover här!), passar mig bra tycker jag. Jag växlar mellan dem beroende på humör och övrigt smink. Har ni testat Face Sculptor? Gillar ni den? Passar färgerna även er som är lite mörkare?

6 kommentarer:

  1. Har inte provat dessa, hade lite köpstopp just när de släpptes och sen blev det aldrig av att jag köpte dem efteråt heller. Men de ser riktigt fina ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, köpstopp skulle jag behöva lite nu egentligen...

      Radera
  2. Åh, du är så förtjust i dem alltså. Kanske borde använda dem lite mer. contourar dock ganska sällan och i min rougesamling är det the Balm Instain som har konkurrerat ut alla andra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar dem verkligen! Jag har ju en massa mer spännande rouge egentligen, men det är så smidigt med triosarna att vanliga rougen värmer hyllan istället.

      Radera
  3. Jag har den ena och gillar den, det är ju perfekt med allt i en dosa

    SvaraRadera