måndag 11 augusti 2014

Nyhet: IsaDora Face Sculptor

 Mycket IsaDora på bloggen just nu, men så blir det när nyheterna duggar tätt. Senaste nyheten, Face Sculptor, är en dosa med tre färger. Bronzer för att skulptera och definiera, highlighter för att ljusa upp och framhäva och rouge som ger färg och liv till kinderna.


Med Face Sculptor släpps och Face Sculptor Blush Brush (129 kr). Den har vinklad mjuk syntetborst som ska följa ansiktets konturer och ge jämn och precis applicering. På skissen här intill, eller på dosans botten kan ni se appliceringsförslag.


Själva puderdosan finns i två färgkonstellationer. 01 Warm Peach och 02 Cool Pink. Det ska bli kul att testa dem, för jag tror minsann att båda kan passa mig då de ser relativt ljusa ut.  Här ser ni dem båda på bar hud på handryggen:

Face Sculptor kostar 199 kr och finns i butik nu genast. Jag gillar denna typen av ansiktspaletter och tänker mig Face Sculptor kan vara ett bra budgetalternativ till lyxigare varianter som min Blush Subtile Palette från Lancôme. Blir ni lika nyfikna som jag?

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Har testkört lite idag, och jag gillar den skarpt!

      Radera
  2. Det var ju en riktigt smidig dosa :) är ju lätt att ha med sej och man behöver inte ha en massa olika dosor för varje produkt

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att paletterna ser fina ut, men nästan mest entusiastisk är jag över borsten, jäklars vad mjuk den känns!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den verkar också riktigt bra! Så kul när budgetmärken levererar!

      Radera