onsdag 19 oktober 2016

Nyhet: IsaDora Cover Up Foundation & Conealer

Jag kunde tyvärr inte komma på lanseringseventet, men har fått hem två tuber av  IsaDoranya 
Cover Up Foundation & Conealer (179 kr) för testning.

Foundation & Concealer är en två-i-ettbas som lovar fina linjer, ojämnheter och glåmig hud och ge “picture perfect” finish hela dagen lång. Täckningen ska vara medel till full.  Foundation & Concealer ska länge och ge mycket fukt. Passar alla hudtyper. 

Foundation & Concealer innehåller både squalane och glycerin. Formulan beskrivs som en krämigt mjuk och elastisk textur som förenar sig perfekt med huden och känns som en andra hud. Dessutom ska den ha en uppstramande effekt. 

Nyansutbudet, fem stycken, ser lite snävt ut tycker jag, men vakuumpumptuben ger stort plus i kanten. Jag ska testa och återkomma!

2 kommentarer:

  1. Jag har testat två gånger och tycker att de är riktigt bra verkligen! Över lag gillar jag IsaDoras foundations, tycker de ger hög kvalitet till liten peng.

    SvaraRadera