lördag 3 maj 2014

Lördagsläppar med IsaDora Twist-Up Gloss Stick Rio Red

Ikväll vankas det grillkalas här hos oss, men bloggen ska inte bli utan lördagsläppar för det. Jag bjuder på i fina färgen Twist-Up Gloss Stick 14 Rio Red från IsaDoras färgsprakande sommarkollektion 2014 Sunset in Rio.

Som alltid är Twist-up-pennorna mjuka och trevliga att måla med. Jag tycker till och med att de funkar om jag har lite torrfnasiga läppar, vilket jag tyvärr ofta har.

Jag passar på att slänga in en jämförelse med förra årets favorit, Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm från Clinique i Heftiest Hibiscus (följ länk för LOTD), också. Rio Red är nästan exakt samma färg, men lite skirare. Bara att välja hur djärv man vill var!

 Trevlig lördagskväll på er!

2 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut, jag ser fram emot att testa det här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig att det blir en favorit för dig också!

      Radera