måndag 25 mars 2013

Clinique Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm

Med öppna armar välkomnar jag de senaste medlemmarna i Chubby Stick-familjen: Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm. (Phu, vilket långt namn!) Clinique lanserar åtta nya, mer intensiva färger av de populära färgkriteliknande läppennorna. Jag har ju flera stycken sedan tidigare och gillar dem skarpt. De är mjuka, sköna och otroligt lättapplicerad. Det ska bli kul att titta närmare på de nya färgerna. Mer färg kan ju bara bli bättre!

Ovan ser ni nya färgutbudet: Curviest Caramel, Chunkiest Chili, Heftiest Hibiscus, Mightiest Maraschino, Plushest Punch, Roomiest Rose, Broadest Berry och Grandest Grape. Jag är, som vanligt, mest sugen på de varma rödtonade nyanserna i mitten av färgskalan. Vilka pennor skull ni helst vilja lägga till samlingen?

Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm finns ute nu och kostar 210 kr styck.

6 kommentarer:

  1. Jag gillar det här konceptet, däremot vet jag inte om jag gillar priset så mycket men det kanske är så Clinique brukar hålla sig antar jag. Mest spännande var nog ändå den mest nude:iga; Curviest Caramel. Jag vill bara ha lite lagom action på lpäparna, ögona får vara desto mer accentuerade om jag får bestämma (och det får jag ju!).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Curviest Caramel ser ut att ge precis lagom action för dig då!

      Nej, priset är inte så billigt, men an kan passa på när man har en liten rabatt eller två :)

      Radera
  2. Namnen är ju lite utmanande, hihi.

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill ha alla utom Curviest Caramel! Jag håller helt och hållet med Gelic i det här, priset är lite i det saftigaste laget men jag vill ha de ändå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får satsa på kuponger och passa på vid gwp:s!

      Radera