torsdag 27 juni 2013

Pressade mineralnyheter från Lily Lolo

Mineralfavoriten Lily Lolo utökar sortimentet med fler pressade produkter. Toppen tycker jag som gillar mineralsmink, men ibland tycker att lösa ögonskuggor är för bökigt att jobba med till vardags. 

Fyra nya duoögonskuggor (159 kr/ 3 g) finns att välja mellan. Från vänster till höger ser ni: Cappuccino (skimrande gyllenbeige/matt chokladbrun), Platinum Perfection (skimrande mjukt rosa/ skimrande isig silverblå),  Shrinking Violet (neutralt skimrande/matt fyllig mörklila) och Chic Nudes (matt rosabeige/matt sotad mullvadsgrå). Jag hoppas på ännu fler färger framöver (det ska komma, enligt pressinfon), gärna ur den varma eller knalliga färgskalan!

Maskaran Lash Alert (10,5 ml/ 195 kr) som tidigare bara funnits i svart kommer i brunt också. Tidigare använda jag nästan uteslutande brun maskara, sedan gick jag hux flux över till svast utan att riktigt veta varför. Man kanske borde testa brunt igen?

Läppstiften Natural Lipstick Collection (4 g/175 kr) har fått tillskott i färgskalan av Rose Gold och Parisian Pink. Jag har färgen Desire sedan tidigare och gillar den mycket. Natural Lipstick är ett himla bra stift, mjukt och lättapplicerat.
 
Skuggduon Cappuccino och läppstiftet Parisian Pink har hittat hem till mig för testning. Visst ser de fina ut?

 Till sist: färgprover på bar hud på handryggen. Dagens läppar och dagens öga kommer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar