fredag 5 oktober 2012

Nyheter från Lily Lolo: Natural Lipstick Collection och Lash Alert Mascara

Brittiska mineralmärket Lily Lolo har kommit att bli ett av mina favoritmärken. Därför är det alltid kul att se nyheter från dem. I dagarna lanserar de ett gäng nya läppstift och en maskara. Nu ska vi ta en närmare titt på dem!


I Natural Lipstick Collection ingår sex nya läppstift som kostar 175 kr styck. Innehållet är icke djurtestat och består av mineraler. Jag har aldrig testat just minerlaläppstift, så jag blir nyfiken. Här ser ni färgerna:

Jag är mest sugen på koralliga Intense Crush och någon av de rödare French Flirt eller Desire. Vilken nyans gillar ni bäst?

Maskaran Lash Alert  (195 kr) utlovar både längd, volym och svärta. Den är skonsam för ögonen och finnas att köpa hos Apotekgruppen och, precis som stiften, på nätet hos bland andra Nelly.se, Brallis.se, Lenson.se.

4 kommentarer:

  1. Nej, där var inga nyanser för mig. Jag gillar ju ljusare rosa läppstift som är lite skira. Men jag är väldigt nyfiken på märket. Skandal att jag inte testat ännu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skandal! Skuggor, rouge, foundations och concealers är kanon!

      Radera
  2. de rosa nyanserna var riktigt läckra. har aldrig testat mineralläppstift

    SvaraRadera