måndag 10 september 2012

Last Call, Rockstar och Maui Wowie

Igår matchade jag mina fina lila Lancômenaglar med en sminkning i lila och guld. Jag använde skuggorna Last Call, Rockstar och Maui Wowie ur Urban Decay Book of Shadows vol III (färgprover här!).

I dagens, utöver paletten: Fina solpudret Indian Summer från Lumene, som tragiskt gick hädan i samband med fotograferingen (jäklar!), 24/7 glide-on eye pencil i Rockstar från Urban Decay, rouget CORALista från Benefit, Clinique High Impact Extreme Volume Mascara, UDPP, brynpennan Instant Lift for Brows från Clinique och Lumenes nya Vitamin C+ BB Cream.

Jag testade också brynnyheten Hypnôse Brow Shaper från Lancôme, mer om den kommer i separat inlägg längre fram.

9 kommentarer:

  1. Wow, vad snyggt. Önskar jag kunde göra en sådan sminkning. Gärna på två röda också ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Två röda är oftast allt jag har. Man undrar ju hur det kan bli så; att man får bråttom t o m när man har gott om tid från början :)

      Radera
  2. Jättesnyggt! Fina färger på dig!

    SvaraRadera
  3. Aj vad tråkigt med solpudret =( Jag gillar verkligen kombinationen av lila och guld, tummen upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite trist.

      Tack! Jag tycker också att det är en toppenkombo, särskilt på hösten.

      Radera
  4. Snyggt! Älskar Urban decays ögonskuggor!

    SvaraRadera
  5. Detta var verkligen toppensnygga färger på dej :)

    SvaraRadera
  6. Suveränt fint, synd med pudret.

    SvaraRadera