fredag 28 september 2012

Holofredag i blått på gelé

Veckans holofredag var i farozonen på grund av alla möjliga svårigheter. Jag är helt orimligt trött, solen lurar mig, kameran vägrar samarbeta unt so weiter. Viktigast av allt var att jag egentligen inte ville sabba min fina manikyr med Depends nya GelLack för hemmabruk.

Turligt nog hade min efterlängtade beställning från Llarowe äntligen kommit, och där fanns ett tjusigt blått lack som kunde passa över gelélacket, nämligen Hits Apolo.

 
Lacket är ljuvligt vackert och jag är mycket nöjd, även om bilderna inte riktigt blev som jag hoppats. Appliceringen var inte heller någon höjdare, penseln var bred och spreitg, men formulan var okej. Regnbågarna är så fina att man lätt kan förlåta lite spretig pensel!

Vad firar ni holofredag med idag? Berätta i kommentarerna, så hittar jag er lättare till länklistan.

Här kan ni spana in mer hologrfiskt idag:
Sminkan, x 2
Vanish Varnish 
Make a Lujah
My Nail Polish Online
Mrs Data
Lacky Corner
Claws in Color
Vacker & Underbar

16 kommentarer:

  1. Apolo! Den är sååååå snygg! Jag älskar den blå nyansen och jag har använt upp nästan hela min flaska för den är så trevlig. Snyggt på dig med!
    Inget fel på bilderna.

    Och jag är dubbelt med! Heja holofredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och ja, det är ju ett helt fantastiskt lack!

      Heja dig som kör dubbel holofredag, båda lacken är superfina!

      Radera
  2. Det var en riktig fullträff att ha ovanpå gel-lacket. Det blev ingen holofredag för min del, diskade mig själv från min medverkan.
    Det inlägget jag bjuder på idag är allt utom vackert istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev ju inte så dumt!

      Krya på ögat, verkligen otur att han skulle råka komma åt just där!

      Radera
  3. Väldigt snyggt! Är så väldigt sugen på Hits-lack.. Jag är med på holofredag med ett från Kiko :)

    SvaraRadera
  4. Nej men vilken fin blå.
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
  5. Oh, det var ett snyggt holo lack!
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  6. Har ett Hits jag med, men av den glittriga typen. Sämsta penseln ever? Kan vara det.

    SvaraRadera
  7. Ja, lätt bland de sämsta jag testat!

    SvaraRadera
  8. Shit vad läckert det här blev! Otroligt snygg fäg och så holo på det, kan inte bli fel... Jag somnade ifrån holofredagen, får göra nytt försök i nästa vecka...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!

      Att somna från en holofredag är lätt hänt, det var mycket nära ögat här också :)

      Radera