tisdag 25 september 2012

Dagens naglar med Depend GelLack 041

 

Här ser ni dagens naglar med nyheten GelLack från Depend i nyansen nr 041. Jag ska berätta mer om själva lacket och processen senare ikväll, men nu kan vi nöja oss med att konstatera att naglarna blir alldeles overkligt blanka! Jag har sällan haft så snygga naglar. Proceduren är enkel nog att göras hemma, men här har jag fått proffshjälp av Depends tjusiga PR-tjej Beatrice. Jag tror jag ska öva på att få till så fin form själv också!

I korthet är GelLacken långtidsmanikyr i några enkla steg som härdas med LED-lampa. Resultatet ska hålla i två till tre veckor och man kan lacka med annat lack utanpå. Ytan blir inte bara blank, den blir hård också! Inte ens när man försöker sätta ett jack i med tumnageln i övriga naglar syns det. Bra grejer!

Mer om hur GelLacken fungerar, om andra spännande nyheter från Depend och om innehållet i dagens godispåse kommer senare!

21 kommentarer:

  1. Wow vilken glans, hur fint resultat som helst :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt! Har aldrig testat gellack men skulle vilja.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har inte heller testat innan, så det är väldigt spännande!

      Radera
  3. Oj vad spännande att Depend släpper ett sådant kit:) Nästan så jag blir lite sugen själv på att testa, skitsnyggt!

    SvaraRadera
  4. Wow, dina naglar ser verkligen helt grymma ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, de blir liksom lite extra välvda och fina!

      Radera
  5. Så perfekt! Både färg och lackning. Vi är verkligen ledsna över att vi inte kunde ta oss till nån av pressvisningarna, eller att dom inte kom till Göteborg för den delen.. :C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det!

      Aj, aj, där hamnade ni ju lite mittemellan... Kanske blir det i gbg nästa gång!

      Radera
  6. Svar
    1. Tack! Jag tittar beundrande på mina egna naglar hela tiden :)

      Radera
  7. Svar
    1. Ja! Det beror säkerligen både på produkten och på Beatrice som lackade!

      Radera
  8. Det blev riktigt snyggt! Jag har varit totalt ointresserad av gellack men efter att ha läst dina inlägg om det blev jag faktiskt lite sugen på att testa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Naglarna blev overkligt snygga! Jag har inte heller varit så gelsugen tidigare, men detta blev betydligt snyggare än tex när jag fick proffsmanikyr inför bröllopet i våras.

      Radera