torsdag 5 januari 2017

Våren 2017 från Depend och Depend O2

Idag (igår, när ni läser, pressbilderna hade inte kommit upp än, morr) har jag shopplat av med två kompisar hela dagen, helt underbart! (Fyndvisning kommer.) När jag kom hem ikväll hittade jag dessutom vårens nyheter från Depends i vanliga minilacker och i syrengenomsläppliga formulan Depend O2


Nu är det torsdag och pressbilderna är ute och jag hann dessutom fota lite. Bered er på bildbomb! 


Minilack-kollektionen 2017 heter Eastern Fusion och har hämtat inspiration från japansk kultur och den legendariska körsbärsblomningen i tärdgårdarna där. Pasteller blandat med starkare färger. Jag blir extra sugen på orange, turkos och korall.


Även om det är riktigt vinterkallt idag blir jag faktiskt vårsugen av dessa fina färger och den strålande januarisolen!



Depend O2-kollektionen heter Game, Set, Match och innehåller naturligtvis ett tennisbollsgult lack.  Även här blandas pasteller och starkare färger. Mest kräm, men även två fina skimmerlack (till vänster här). Oranget, rött, cerise och grönt lockar mig mest. 

Sådärja, nu gäller det bara att lyckas välja vilket lack som ska på först! Önskemål? Hojta till i kommentarerna!

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig inte alls redo för våren haha. Men jag skulle vilja se något av de lila lacken :)

    SvaraRadera