tisdag 15 december 2015

Vårens minilack, 02 och 7day från Depend

Kul med ett vårutskick bland alla julgrejer! I lådan fanns ett urval av minilack, 02-minilack och gelhybridlacken 7day från Depend. Tre kollektioner, alltså. Färgskalan är ganska blandad, knalligt, lite pastell och en och annan klassisk röd eller rosa. Finish är mest kräm, men lite skimmer och glitter finns här också. 

7day-lacken (39 kr) ser allra snyggast ut, så vi börjar med dem! Här ser ni pressbilder på dem. Flaskbilder får vänta tills vi har bättre dagsljus. 7077 Out'n' About, 7078 Lady Bug Love, 7079 It's a Spring Thing, 7080 Spring Sister, 7081 Puddle Jump, 7082 Collecting Raindrops, 7083 Treehous Heaven och 7084 Hidden Rainbows. Turkosa Puddle Jump, gröna 7083 Treehous Heaven, orangea Out'n' About och röda Lady Bug Love är mina förhandsfavoriter. Vilka gillar ni bäst?


Här ser ni minilacken med Depend O2-formulan (29 kr). Knalligt blandas med pastell.

De vanliga minilacken (25 kr) är ganska lika 02-lacken, men här finns ett guldglitterlack och lite fler starka färger. Nedan ser ni mina fem favoriter:

Härligt med mycket turkost! Jag ser fram emot att prova vårlack och visa framöver. De fem här ovan kan bli en fin skittle tror jag.

Nu kallar barn och julförberedelser på min uppmärksamhet. Hojta till i kommentarerna om det är något särskilt lack ni vill se på först!

4 kommentarer: