lördag 14 november 2015

Recension: IsaDora Grand Volume Lash Styler


Den sorgliga lördag vankas det ändå en recension här, det var schemalagt redan. Som ni ser är det IsaDoranyhet Grand Volume Lash Styler (198 kr) som ska utvärderas. I vanlig ordning har jag tagit ganska låg tid på mig, men då har jag ju å andra sidan bra på fötterna (eller fransarna, snarare).

Jag gillade silvriga föregångaren Volume Lash Styler, och gillar även denna guldiga grandiosa variant. I ärlighetens namn är det inte så stor skillnad mellan de bägge, båda är bra och ger rejält med volym. Grand Volume Lash Styler lovad supervolym och sparerade, förlängda fransar. Jag tycker att den levererar! Den är också så kladdfri som den sägs vara och överaskande lätt att tvätta bort. Bra där!

Den speciella borsten med olikformade sidor kan vara lite knepig att måla med i början, men ge inte upp, jag kommer riktigt bra överens med den efter hand.



2 kommentarer:

  1. Super fint resultat :) Gillar den mascaran riktigt mycket men tycker det lätt blir kladd utanför med den borsten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Aha, jag trodde att jag skulle tycka den var lite svår att måla med, men jag fick in snitsen efter ett tag.

      Radera