fredag 9 januari 2015

Nyhet: IsaDora Nude Sensation Foundation

Från och med vecka två finns nyheten Nude Sensation Fulid Foundation från IsaDora på plats i butik. Nude Sensation Foundation lovar att förena sig perfekt med huden och lämnar ett perfekt "naket" resultat. Den lättflytande, vattenlika texturen kräver en specialapplikator, en pipett, för exakt dosering. Formulan ska vara högkoncentrerad, 2-3 droppar räcker långt. Ur pressinfon:

• Superlätt textur – viktlös känsla på huden

• Förenar sig perfekt med huden
• Perfekt nude finish
• “Ingen make-up”- känsla
• Mediumtäckande – men byggbar
• Fuktgivande, detox-effekt och lugnade
• Passar alla hudtyper


Nude Sensation kommer i 6 olika nyanser och kostar 169 kr för 30ml. Finns i butik från vecka 2. Jag har fått nyanserna Sand Beige och Nude Almond. De verkar vara alldeles för mörka för mig, men en liten snabbtest inom hemmets fyra väggar ska jag nog kunna få till!

Idag har ytterligare nyheter från IsaDora landat hos mig. Om vårkollektionen Nude Essentials kan ni läsa mer här inom kort!

4 kommentarer:

  1. Jag är sååå nyfiken på denna! Tycker jag "behöver" en ny foundation snart, och funderar på den här. Frågan är om den täcker tillräckligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte hunnit testa än, så täckningsgraden kan jag inte berätta om än :)

      Radera
  2. Flaskan ser ju jätte intressant ut :) verkar ju smidigt

    SvaraRadera