torsdag 15 januari 2015

Nyhet: The Body Shop Drops of Youth Bouncy Sleeping Mask

Idag knackar lite tvåbarnschock på dörren här. Storebror har fått ögoninflamation och behöver extra mycket uppmräksamhet, samtidigt som jag inte riktigt kan bära igen efter förlossnignen. En liten nyhet ska vi nog hinna med ändå, jag har på känn att den behövs här hemma hos mig!
"När vi blir äldre försämras hudens elasticitet och spänst. Kuddmärken tar längre tid på sig att försvinna på morgonen än vad de gjorde när vi var pigga tonåringar."
Skriver The Body Shop i presstexten kring sin senaste nyhet Drops of Youth™ Bouncy Sleeping Mask (325 kr). Oj, vad jag känner igen mig! Småbarnsårens sömnbrist är inte bra för hyn, det är ett som är säkert! 

Drops of Youth™ Bouncy Sleeping Mask är alltså det senaste tillskottet i varumärkets bästsäljande Drops of Youth-serie. Jag är väldigt nyfiken och förhoppningsfull eftersom  dunderserumet Nutriganics Drops Of Youth är ett av de allra bästa jag testat.

Konsistensen beskrivs i informationstexten som en minnesskumskudde för ansiktet. Masken är formbar och ska sitta kvar över natten utan att tvättas av. Bland ingredienserna märks plantstamceller från edelweiss från "svåråtkomliga områden i Alperna". 


Samtidigt som Drops of Youth™ Bouncy Sleeping Mask släpps, den 19 februari, så lanseras även nyheten Wonderblur™ (245 kr). Ett lätt serum som ger intryck av slätare yta och minskar intrycket av fina linjer och porer. Låter ju också rysligt intressant! Jag var faktiskt och hämtade ett paket från just The Body Shop idag. Tyvärr var det inte dessa nyheter i, men väl en hel del annat fint som ni snart ska få se. Nu önskar jag oss alla en god natt, med eller utan serum.

8 kommentarer:

  1. Det låter som en jättespännande produkt!hoppas att ni reder ut tvåbarnschocken och att Nils snart blir bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst låter den högintressant!

      Tack! Chocken är ganska mild än så länge, som tur är. Igår var nog första känningen. Nils är som tur är redan bättre, vi fick medicin direkt av mormor :)

      Radera
  2. Håller tummarna att livet snart blir lättare och att ni slipper krämpor. Kram!

    SvaraRadera
  3. Masken låter väldigt bra!
    Hoppas lille Nils snart mår bättre! Det är jobbigt i början med två, men det blir snart bättre. Kommer ihåg hur maktlös jag kände mig, och paniken när mannens tio-dagar var över och man SKULLE KLARA SIG SJÄLV! Med två! Men bara lugn, det blir bra. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör den!

      Oj oj, den paniken har inte riktigt slagit till här än, men gårdagen var nog en liten förkänning :) Det är bara att bita ihop! Tur att det mestadels går bra :)

      Radera
  4. Styrkekramar, känner igen det där :) Dagarna kan verkligen vara upp och ner ibland.

    Gällande produkten - den låter verkligen lockande för min hud!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3

      Visst låter den toppen! En måste-produkt för trötta mammor!

      Radera