måndag 15 december 2014

NOTD: Red Fingers & Mistletoes

Tyvärr har jag inget blått att bjuda på till veckans blå måndag, istället vankas det julrött deluxe. Jag skulle vilja påstå att Red Fingers & Mistletoes är årets snyggaste röda jullack! 


Red Fingers & Mistletoes kommer från OPIs julkollektion OPI Gwen Stefani Holiday 2014 . Jag hade mer än gärna lagt vantarna på hela kollektionen, men missar man pressträffen får man vackert shoppa själv, så jag begränsade mig lite. Är ni nyfikna på vad jag köpte kan ni klicka här.

Som ni ser (?) är Red Fingers & Mistletoes en perfekt julröd glansig bas med mycket finmalt guldskimmer.Så fint! Önskar att jag hade bättre bilder att visa, men det blir å andra sidan säkert fler tillfällen att föreviga denna skönhet. Som sagt, årets snyggaste röda!

4 kommentarer: