fredag 12 april 2013

Holofredag i kaffe

Även idag låg holofredagen mycket risigt till, men av trevliga anledningar, nämligen 60-årskalas imorgon och att jag fått en ny finfin dator i födelesdagspresent. Att synka nya datorn med gamla tog hela natten. Phu!
 
Manikyren består av Sminkans egenblandade holoöverlack över Macchiato från IsaDoras vårkollektion Bella Vita. Kaffelack känns helt rätt i denna sömnlösa period av livet!
 
Hur firar ni holofredag idag? Jag har ska försöka uppdatera länklistan så snart jag kan, med lite reservation för 60-årsfirande i helgen. Glad holofredag på er och trevlig helg!
Tezzilisious
Nail Lacquer Love
Sleepy Elin 
Little Miss Nailpolish
Awsome Chemistry
Laqlust
Nailmanic
Jennysjox
Älvorna och Alvernas land
Fialand
LeLack
Sminkan (+bonus)  
My NailPolish Online 

33 kommentarer:

  1. Det här blev en super snygg färg! <3
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det blev fint. Det ser mjukt ut. :)
    Jag är med idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det tycker jag också!

      Kul att du är med :)

      Radera
  3. Wow, blev ju toksnyggt det där!
    Jag är med idag i vanlig ordning :)

    SvaraRadera
  4. Fint! Nu blev jag sugen på en latte! ;)
    Jag är med idag med en exotiskt skönhet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Kul att du är med, och med vilket superlack!

      Radera
  5. Kaffe är ju alltid bra- både i koppen och på naglarna :)
    Jag är med i dag med ett lack från China Glaze!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kaffe är alltid bra! Just nu har jag en stund med en kopp och med sovande bebbe = win!

      Kul att du är med med CG!

      Radera
  6. Jättesnyggt!! Gillar brunt även på nagellack!!

    Trevlig helg :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det gör jag också, numera.

      Tack, detsamma!

      Radera
  7. Härligt med en "snäll" holo :) Jag är med idag (http://laqlust.com/2013/04/12/color-clubs-revvvolution-2/).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland är det inte så dumt!

      Kul att du är med, Revolution är så himla fint!

      Radera
  8. Det här var jättefint, en diskret men ändå snygg holo. Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  9. Väldigt snyggt! Det är kul med lite bling i det diskreta :-) Jag är med idag fast det var en dålig holodag rent vädermässigt här... Får nog ta solbilder en annan dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Kul att du är med, trots väderomständigheterna :)

      Radera
  10. Tycker det var jättefint! Ibland kan man behöva lite lugnare färger!
    Vilken härlig present du fick :-D

    Jag är med idag :-D
    Hoppas att du får en fin helg!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, ibland är det inte så dumt :)

      Kul att du är med :) Hoppas att du ckså haft en fin helg!

      Radera
  11. Grattis till nya datorn! Mitt Holofredagslack påminner en hel del om ditt (som jag förövrigt gillar), nämligen ett holoöverlack över en mjuk mild nyans. Hoppas kalaset blir trevligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!

      Jag gillade verkligen din kombo också!

      Radera
  12. Vad fint det blev.=) Kul med ny dator också.

    SvaraRadera
  13. Förvånansvärt vackert:) Hoppas kalaset var bra och att du fått bekanta dig med din nya dator.

    Jag var med igår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kalaset var finfint, och jag bekantar mig med datorn så mkt jag hinner, den känns lovande :)

      Du är redan hittad :)

      Radera
  14. Det här blev ju jättefint! Jag misslyckades tyvärr med holofredag även denna veckan:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det kommer fler fredagar, som tur är :)

      Radera
  15. Otroligt snyggt! Jag blir så glad när jag ser dig använda mitt holoöverlack, det blir ju lyckat varje gång! Jag är så glad att det blev så bra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är så himla glad att jag har det hos mig, det är så fint och det räddar ju var och varannan holofredag :)

      Radera
  16. Så otroligt snyggt! Holoöverlack är någonting jag får skaffa snarast :D
    Jag var också med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Holoöverlack är oslagbart :)

      Nu är du också hittad :)

      Radera