fredag 16 november 2012

Röd holofredag

Välkomna till en ny holofredag! Det känns ju inte som så länge sedan sist för mig, men holofredagar består trots barnafödande. Lacket jag visar idag förtjänar mycket finare bilder och applicering, men dessa var de enda som fanns på lut i arkivet.

Jag älskar rött holo och Hits Ares är inget undantag. Det får åka på igen inom kort när ljuset är bättre.

Vad visar ni idag? Jag ska försöka få till en länklista, men lovar inget. Kommentera gärna, så hittar jag er och ni varandra lättare!

Här finns det mer holo i helgen:
Sminkan
Emma
Nail Laqure Love
Sleepy Elin
Mrs Data
Beauty by Linda
Roxcat
LeLack 
 

19 kommentarer:

  1. Rött holo är ju underbart. Har ett Glitter Gal ståendes som jag tar fram när solen vill visa sig nästa gång. :)

    SvaraRadera
  2. Rött holo är verkligen vackert!
    Jag är med idag och visar Color Club Revvvolution.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket fint rött holo! Inspirerad!
    Visar Color Club Gift of Sparkle hos mej pga av kamerahaveri... Men det blev ju bra ändå till slut :)

    SvaraRadera
  4. Ursnyggt! Kul att ha dig tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Jag är med! Och rött är lika vackert som vanligt. :)

    SvaraRadera
  6. Detta röda kändes riktigt julig och mysigt!
    Jag är med jag också!

    SvaraRadera
  7. Så snyggt med ett rött holo! Och jag lyckades klämma ut ett holo-inlägg 20 min innan midnatt =)

    SvaraRadera
  8. Ares är verkligen kalasfint! Jag är också med, visar Britta från MUS...

    SvaraRadera
  9. Tack allihop för kommentarer, och vad kul att ni är med!

    Det blir dessvärre att mass-svar, för nu ska jag amma vilken sekund som helst igen. Det är mest det jag gör nuförtiden ;)

    SvaraRadera
  10. Mass-svar är helt okej efter omständigheterna:) Kul att du upprätthåller ordningen trots att det förmodligen är en del oordning i ert liv just nu. Snart hittar ni rytmen om ni inte redan gjort det:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite ordning behöver man :) rutinerna lyser m sin frånvaro än så länge...

      Radera
  11. Hur vackert som helst! Jag älskar verkligen rött holo!

    SvaraRadera
  12. Röda och svarta holos är vackrast tycker jag!

    SvaraRadera
  13. Det är ett väldigt vackert lack! Hoppas du har det bra med bebisen och riktigt myser!

    SvaraRadera
  14. Tack allihop! Vi myser så mycket det går! Ju mindre ont det gör att amma, desto mysigare blir det :)

    SvaraRadera
  15. Vilket fint lack!
    Ja amma är inte så lätt, har själv haft problem med det. Lycka Till!

    SvaraRadera