torsdag 6 september 2012

Limegrönt öga med Lumene

Det har blivit en del grönt denna veckan, och mer lär det bli, jag har nämligen ett grönt Lancôme-öga på lager också. Idag är det dock Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow i ljusgröna 30 Birch Buds från Lumene som suttit på ögonlocken, tillsammans med highlighterdelen av Instant Lift for Brows från Clinique.

I dagens: IsaDoras Bronzing Powder i 48 Matte Tan (färgprov), Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow i 30 Birch Buds från Lumene, rouget All-in-one Cheek Colour från The Body Shop i 05 Bubblegum, All-in-one BB Cream från samma märke (färgprov!), UDPP, Dynamic Lash Growth Mascara också från IsaDora, brynpennan Instant Lift for Brows från Clinique IsaDora Jelly Kiss Coral Punch och kajalen Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced

7 kommentarer:

  1. Du passar jättebra i grönt/lime! superfint. I helgen köpte jag mina första Essienagellack (du vet ta 3 betala för 2 på kicks) och är jättenöjd! iaf med den cerise färgen, sitter super och var lätt att måla. Dock så köpte jag en ljusrosa nyans som var helt tvärtom, det blev ojämnt på nageln och färgen blev liksom för vit och inte alls som i burken. Konstigt. Vad tycker du om Essie? har du haft liknande problem med ljusa nagellack? Köpte ett rött också som jag hoppas är lika fint som det cerise. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det låter himla skumt med Essie-lacket. Jag tycker att du ska gå tillbaka med det. Så dyra lack ska vara bra! Jag har inte upplevt något problem med dem, och jag har ändå ett helt gäng...

      Radera
  2. Jättefint när det är lite guldigt i det gröna, det klär dig så bra.

    SvaraRadera
  3. Lime är ju så mycket snyggare än man tror.. =)

    SvaraRadera
  4. Håller med alla andra, riktigt fint. Du klär i grönt och du har väldigt fin ögonfärg la jag märke till nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Min ögonfärg är väldigt kameleontig, ibland fin, ibland nästan ofärgad och supertrist...

      Radera