fredag 14 september 2012

Jubelholofredag med FNUG Fantastica

 
För att fira att vi tillsammans hållit igång en av bloggvärldens längsta utmaningar, holofredag, bjuder jag på bildspam utan like idag med sprillans nytt lack. 

Det ljuvliga lacket heter 40 Fantastica och kommer från danska märket FNUG. Fantastica panikinhandlades på lunchen igår på Matas i Malmö. Tack för mycket trevlig hjälp där! Det är verkligen kul att kunna shoppa så fint holo över disk i Sverige!

Nu mer om själva lacket: Det är hyfsat lättmålat, torkar snabbt och har helt fantastiska regnbågar. På vissa av tumbilderna nedan blir de till och med dubbla! Hoppas, hoppas att FNUG gör fler hololack framöver!


Vad visar ni för att fira holofredag idag? Som ni ser finns det stor plats för länkar, hoppas att många av är är med! På söndag ska jag försöka få till ett långt och fin kavalkadinlägg med hela årets holofredagar. Haka gärna på där också!

Följ länkarna nedan för att spana in fler ljuvliga hololack hos andra skönhetsbloggare: 

Sminkan
Emma
Cactus
Lacky Corner
Vacker & Underbar
Mrs Data
Roxcat
Past, Present, Future
Jessica
LeLack
Brilliant Nail  
Malin Bornhöft

30 kommentarer:

  1. Fint! Jag visar liknande ton med Layla idag

    SvaraRadera
  2. Måste ju gratulera! Helt otroligt! Tycker dessutom att du firar med ett helt ljuvligt lack.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint lack! Har sett på hemsidan att dom har Fnug, tänkte jag skulle in och kolla. Själv orkade jag inte måla om naglarna igår kväll, fast jag hade behövt. Men senare kanske? Och då blir det nog holo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Fnuggisarna är verkligen värda att spana in!

      Radera
  4. Det är så himla fint! Jag kör på svenskt med Laurel Green från Depend.

    SvaraRadera
  5. Woho, grattis!! Vilken hit du sprang på när du startade holofredag!!

    Jag är med idag, med Jade - Fascinio Violeta! Grymt vacker, borde väl ära dagen eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag är minsann ganska nöjd själv ;)

      Alla Jade-lacken du visar är så himla fina! Mycket bra val just idag :)

      Radera
  6. Görsnyggt! Själv firar jag med Miss Conduct och lite hologlitter idag. Grattis!

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt lack! Jag visar Cactus Polonium idag =)

    SvaraRadera
  8. I och med att det är jubileum är jag med och visar Depend Sand Grey #2026.

    SvaraRadera
  9. Sjukt vackert! Jag ska skaffa dem så fort jag fått lön. :-)

    SvaraRadera
  10. Så himla fint! Och vilka regnbågar! Jag är med idag, en blå gradient med depend :)

    SvaraRadera
  11. vilket lack att fira 1 år med:D Både namn och utseende. Oj ska se om jag hinner haka på med söndagsinlägget, låter hur kul som helst:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Hoppas nu bara att jag själv hinner med också :)

      Radera
  12. Tänk att holofredagen har varit igång i ett helt år, det är inte klokt. Tycker vi är så duktiga som hållit på så länge och haft så många deltagare men egentligen är det ju du som ska ha all äran, du har verkligen varit en fantastisk holofredagmamma!:)

    Åh FNUG! Det är så vackert att man blir alldeles vimsig. Perfekt med Matas ju, de är dessutom lite billigare där än på Eleven om jag inte missminner mig. Önskar att det fanns i Linköping, skulle så gärna ha nära till många av märkena där. Jag har köpt FNUG från Eleven men ska få dem i födelsedagspresent av min mormor så lugnar mig lite med att använda dem...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Ja, så himla fint! Så bra att kunna få dem i present! Jag kommer faktiskt inte ihåg exakt vad det kostade, men ca 140 med klubbrabatten tror jag. Matas är himla kul att ha i närheten!

      Radera
  13. Wow, verkligen ett otroligt nagellack! Grattis till ett år :) Jag med på bildkavalkad och har gjort ett inlägg med mina holo-fredag-bidrag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Vad kul att du är med med kavalkad! Samlingsinlägg kommer :)

      Radera
  14. Tack för uppmärksamheten kring, storfavoriten, "FNUG Holographic Collection"!!:-) Mer info om FNUGs produkter/färger finner ni bl a på www.fnug.com, på FNUGs egen FB-sida samt på http://www.facebook.com/pages/BeautyBizzCompanySweden/166435336764824 Kul att ni tycker om den snygga färgen "Fantastica"!

    SvaraRadera
  15. Hej Kerstin jeg har sat dit fine skirv ud på FNUG facebook side.
    Tak Charlotte Fnug Munksgaard

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva, kul med så fina holo-lack i Skandinavien :)

      Radera