måndag 10 september 2012

IsaDora Trend Nails A/W 2012 Jewels of Orient

 
Varje säsong släpper IsaDora flera trendkollektioner inför de olika säsongerna. Bilder på årets höstlack med samlingsnamnet Jewels of Orient finns redan på IsaDoras Facbooksida (jag har lånat därifrån med hjälp av Honi, tack!) och de ser fantastiskt fina ut! Ovan ser ni Night Flight som lanserades redan i höstkollektionen Paradox, Dynasty, Silk Road och Peacock. Jag behöver väl knappast säga att jag är sugen på hela gänget, detta är min favoritfärgskala!
I den varmare färgskalan heter lacken Ancient Ruby, Sultan Palace, Persian Princess och Orient Express. De ser också riktigt fina ut, tycker jag, vampigt eleganta och härligt höstiga. 

Här är det mest juveliga gänget. De ser också helt underbara ut! Lacken heter Beetle Green, Paradise Green, Black Amethyst och Oasis. De två förstnämnda har funnits sedan tidigare, i förra höstkollektionen och årets vårkollektion. Följ namnen för länkar!

15 kommentarer:

  1. Åh,jag vill ha alla utom det orangea...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill ha alla lacken! Som ett litet Lackmonster :)

      Radera
  2. håller med föregående talare, fast jag vill inte ha beetle green heller för det har jag... =)

    SvaraRadera
  3. Mycket som lockar där!

    SvaraRadera
  4. Jag måste ju säga att det här ser bra mycket mer lockande ut än Depends höstkollektion.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är böjd att hålla med, även om Depends är spännande den också!

      Radera
  5. Jag vill ha alla förutom ett par av de blå/gröna. Men, ska man köpa dem nu eller vänta ett par veckor och hoppas att H&M har IsaDora-lacken till extrapris... 39 eller 49 kronor för ett lack hade varit bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Lite 39-kronorsveckor på HM nu hade suttit fint :)

      Radera
  6. Innehåller massvis med fina lack :D

    SvaraRadera
  7. Men kan det vara ett holo-lack som skymtar fram där. Hoppas hoppas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det tyvärr inte. Men jag hoppas också att IsaDora gör holo igen snart!

      Radera
  8. Här var det många lack som lockar till köp må jag säja... hoppas på att se dom irl snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så många fina! Inlägg med bilder kommer senare idag :)

      Radera