tisdag 26 juni 2012

IsaDora Summer Nails 2012

Sex tjusiga sommarlack från IsaDora. Om jag inte är helt ute och cyklar har några av dem funnits redan innan, men det spelar ju egentligen ingen roll. De är lika härligt färgstarka ändå! Kollektionen består av 701 Hot Coral, 125 Classy Cerise, 632 Pure Purple, 649 Glamour White, 648 Go Green och 636 Latina Red.

636 Latina Red, 632 Pure Purple, och 648 Go Green har landat för testning. Go Green, som lockar mig allra mest har jag redan hunnit både köpa och använda, men inte hunnit visa. Det är ett ursnyggt lack! Bilder kommer!

649 Glamour White borde jag ha i samlingen sedan tidigare, men jag kan inte hitta det just nu. Hur som helst är det de färgstarka lacken som lockar mest. Det är inte alls otänkbart att även Hot Coral får följa med hem så småningom...

Har ni hunnit testa något av lacken? Vilken färg gillar ni bäst?

4 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att få se Pure Purple! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer snart i en dator nära dig :)

      Radera
  2. Hej Kerstin!

    Det stämmer att färgerna funnits i tidigare kollektioner. Färgerna har blivit väldigt uppskattade och vi kör därför lite favoriter i repris! Hälsningar, Eva på IsaDora

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett trevligt initiativ :)

      Go Green är min nya favorit!

      Radera