torsdag 9 juni 2011

Färgprover på Benefits Bella Bamba och CORALista



Benefit är ett av mina favoritmärken, inte minst för deras fina Box o' Powders. Vid USA-resan i våras slog jag till på nya fina rouget Bella Bamba. Vid förra New Yorkresan köpte jag CORALista. Båda två är superfina, och jag tycker att det är hög tid för jämförande färgprover här i bloggen!

Båda rougen skimrar i guld och har en varm underton. CORALista är tydligt koralligt medan Bella Bamba är knalligt korallrosa. Vilket föredrar ni?

Här kan ni spana in persikokusinen Georgia.

6 kommentarer:

  1. Tycker båda ser underbara ut, jag har nått botten på mitt Coralista, det är bra betyg det!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Oj, hemska tanke att det kan ta slut!

    SvaraRadera
  3. Å vilka fina förpackningar! Jag blev lite kär faktiskt, jag som inte brukar fästa någon större vikt vid just förpackningarna

    SvaraRadera
  4. Kajalpennan: Benefits förpackningar är svåra att inte fästa vikt vid :)

    SvaraRadera
  5. Båda ser fantastiskt fina ut!

    SvaraRadera