tisdag 8 mars 2011

Jelly Kiss och Jelly Gloss


Jag utgår från att ni varit lika nyfikna som jag på de nya färgerna av IsaDoras läppstift Jelly Kiss (115 kr). Därför visar jag dem här så snabbt som möjligt, trots att jag inte riktigt hann hem innan solen dalade.


De färger jag fått hem för påseende är 50 Rainbow, 55 Chic Cerice, 56 Raspberry Sorbet och 57 Coral Punch. De ser så fina ut att jag utan tvekan kommer att lägga vantarna på även Orange Blossom och Marry Berry så fort de landar i butik i vecka 12! Vilka färger är ni mest sugna på?

IsaDora lanserar också ett nytt läppglans med penselaplikator, Jelly Gloss (99 kr), i fyra färger. Jag har fått hem Crystal Water och Poppy Papaya. Färgprover på stiften och glossen dyker upp så fort jag hinner! (Ev lite fler bilder här också, men nu är jag hungrig!)

9 kommentarer:

  1. 56 Raspberry Sorbet ser fin ut :)

    SvaraRadera
  2. De två mellersta skulle passa mig, fräscha vårnyanser! :)

    SvaraRadera
  3. Carina: Den ska hårdtestas :)

    Josephine: Jättefräscha!

    SvaraRadera
  4. Jag är framförallt intresserad av konsistensen på läppstiften. Jelly låter ju onekligen intressant! /N

    SvaraRadera
  5. Glitter Sisters: Konsistensen är toppen! Jag har de färgerna som släppts tidigare, och de är mjuka och sköna. Lite lagom glossiga och med lite lagom färg. Perfekta vardagsstift. Här kan du se färgprov på de tidigare färgerna: http://skimmerskuggan.blogspot.com/2011/01/fargprover-pa-isadora-jelly-kiss.html

    SvaraRadera
  6. Ser verkligen trevligt ut älskar nya saker :)

    SvaraRadera
  7. Jag testade de här idag och de är verkligen supersköna på läpparna. Gillar de här färgerna bättre också än de blekrosa som var med i Fanciful.

    SvaraRadera
  8. Sublimt: Ja, absolut! Jag gillade någon av de som var med i Fanciful också, men håller med om att de nya är ännu finare!

    SvaraRadera