tisdag 13 mars 2018

Tre paletter jag villhöver just nu

Här ser ni de tre paletter jag är allra mest sugen på just nu. En ganska brokig skara! Le Toppings Eye Toppings från Lancôme (695 kr) är så härligt vårfin och lockar verkligen till lek! Jag är rysligt sugen på den. Frågan är bara om den verkligen skulle bli använd. Det råder ju sannerligen ingen brist på paletter här hos mig.

Lancômes vårkollektion är över lag väldigt fin. Nuförtiden orkar jag sällan rapportera om hela kollektioner, men den är verkligen värd ett inlägg.


Chanel Affresco, alltså. Så väldigt trevliga och användbara färger. Om jag inte minns fel är denna dessutom ganska liten och smidig och det är ju aldrig fel. Och lyxig. Men 870 kr är onekligen saftigt...

Sist, men inte minst, finfina Prism Anastasia Beverly Hills (545 kr i Sverige). Jag är så nöjd med min Subculture Palette, så det  ligger nära till hands att slå till på Prism också med en Kicks-kupong som går ut idag brännande i handväskan...

Vilken tycker ni är finast och mest rimlig att lägga pengar på? Eller röstar ni på någon helt annan variant?

2 kommentarer:

  1. Jag är oerhört skeptisk till att Lancomes paletter är värda pengarna så då säger jag absolut Anastasia Prism! Jag villhöver faktiskt just nu väldigt lite, bra säger plånboken, med lite flyt kan jag få ihop både till en ny lap top och nån trevlig resa medan det varar:) Tror dock att Kat Von D har lite kul grejer på gång så då kan det nog bli shopping.

    SvaraRadera