onsdag 24 januari 2018

EOTD: Electric och Axis

På tok för lite ögon i bloggen nu, eller vad tycker ni? Detta trots att jag sminkat mig ganska ofta och varierat på sistone. Jag får väl skylla på ljuset. Och tiden. Här ser ni ett öga med skuggor från Subculture Palette från Anastasia Beverly Hills (följ länk för färgprov).

Jag har lagt matta tealskuggan Axis i yttre v:et och sedan tonat ut med skira grönskimrande Electric över hela ögonlocket.

I dagens:
Basen är, som nästan alltid, Bästa basen Bare Minerals Complexion Rescue Tinted Hydrating Gel Cream 03 Buttercream, men den slank ur bild.

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Roligt att du visar smink tycker jag, själv har jag helt fallit ur rutinen att visa mitt vardagssmink. Eller rättare sagt, det är typ inget att visa, same same liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är ändå lite varierad ibland, men orkar sällan fota...

      Radera