söndag 22 oktober 2017

Mellanrosa från Club Style


Jag hade storslagna planer för sluttampem av Lackycorners viktiga Rosa Bandet-temavecka United in Pink, men ibland får lackandet stå tillbaka för familjelivet. Istället för holo, neilart och glitter blir det ett höstlack från  från Depends höstkollektion Club Style. Nummer 530 är en varm mellanrosa, en av de tristare i gänget om ni frågar med. Jag hade velat nailarta på denna, men hann inte. Hoppas att ni haft en skön helg! Det har jag haft, även om det blev annat kul än naglar.



6 kommentarer:

  1. Ja det är ju ingen favorit i kollektionen, fint men inte wow. Det är ju ofta så tyvärr, man vill så mycket men man hinner inte allt. Skönt att du fick en bra helg med familjen i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Inte någon favorit för mig heller, men perfekt för de som behöver något neutralt till jobbet. Härligt att du haft en riktigt bra helg och att du varit med under veckan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för en härlig rosa vecka! (och ursäkta sena kommentarssvar)

      Radera
  3. Jag tycker färgen är jättefin! Fast jag är ju sån som letar jobbvänliga färger. Dock är mina naglar i uruselt skick just nu, får vänta med lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kan den nog passa! Krya på klorna!

      Radera