söndag 19 februari 2017

Alla hjärtans NailArt Sunday


Till veckans NailArt Sunday hos Lacky Corner bjuder jag på stämpling med hjärttema från förra helgen. Underst har jag skira 511 från Depends vårkollektion 2017 Eastern Spring. Ovanpå det har jag försökt gradientstämpla hjärtan med lacken 503 och 509 från vårkollektion Game, Set, Match (i syrengenomsläppliga lackformulan Depend O2) och 510 från Easter Fusion. Det var inte lätt! Lacket hann nästan torka i plattan (från BornPrettyStore) och stämplingen blev liksom lite flagig. På sina håll fyllde jag i några hjärtan på frihan, men det gjorde kanske mer skada än nytta. Jag gillar dock fortfarande idén, så det blir säkert fler tillfällen till övning längre fram!

2 kommentarer:

  1. Men hjälp vad sött! Förstår att det var knepigt att få till det med gradienten men det blev väldigt effektfullt!

    SvaraRadera