lördag 24 oktober 2015

Clinique-gåva på Åhléns

Jag är ingen hejare varken på shopping eller shoppingtips nuförtiden, men detta kan jag inte låta bli att tipsa om: Just nu (21 oktober - 10 November 2015) är det dags för bonusgåva från Clinique  Åhléns. Innehållet är strålande:
Dramatically Different Lotion + 30 ml
Moisture Surge Extended 15 ml
High Impact Mascara, svart, 3,5 ml
All About Shadow Trio Strawberry Fudge Duo & Single Day Into Date DuoPink BlushDubbeländat Different Lipstick Raspberry Glaze / Gloss Kissy Fit(Värde: 1100 kr)
Snygga necessärer också, designade Cliniques samarbetspartner New York-designern Lulu från Luludk

Hur jag än vänder och vrider på det härhemma är det bara en ögonremover som fattas i mina gömmor. Kanske kan jag luska ut något mer, vi får se. Om jag inte redan hade den ljuvliga nya Turnaround Revitalizing-serien här hemma skulle jag utan tvekan shoppa ur den. Nattkrämen är en av de bästa jag testat och nya dagkrämen  Turnaround Daytime Revitalizing Moisturizer kan pigga upp vilken trött hösthy som helst. Är ni i shoppingtagen? Berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar