måndag 21 september 2015

Depend 7day hösten 2015

NU ska vi äntligen hugga igång med höstnyheterna! (Paketskörden är stor, men efter-semester-tvättberget är större...) Först ut är höstens färger av Depends gelhybridlack 7day. Lite jordtoner, lite ädelstensnyanser, höstlöv, mustiga bär och ginstrande åskhimmel.

Här ser ni bärtoner plus ett guldlack som jag misstänker tillhör befintliga färgskalan. Fint hur som! Blått och grönt och lila överst är nog ändå mina föhandsfavoriter.

Här ser ni lacken i mitt utskick.

7062 Verry Berry, 7064 Fancy Pants och 7068 Hit 'em Nice. Åtminstone Fancy Pants har jag sett flimra förbi i Instagramflödet på semestern, och det ser fantastiskt fint ut!

7070 The Thrill, 7071 Peek-a-Blue och 7064 Golden MasterPiece. Så otroligt fina, alla tre!

I kollektionen ingår även lergrå 7060 Treat Me Right och Glitterbomben 7074 Lingers in the Dark. Det senare ser rysligt fint ut, måste införskaffas! Jag är mer än sugen på att provlacka med gänget ovan. Vilket lack gillar ni bäst?

4 kommentarer:

  1. Glitterlacket ser superfint ut, måste kika efter det i butikerna!

    SvaraRadera
  2. Snygga färger och glitterlacket ser väldigt spännande ut

    SvaraRadera