tisdag 9 juni 2015

Till testning: BUS från Cocoa Brown


Cocoa Brown by Melissa Carter är ett nytt BUS-märke som landar i Coop-butikern lagom till sommaren. Jag har tyvärr inga prisuppgifter, men jag kan tänka mig att det inte är alltför dyra produkter. Jag har valt ut två produkter ur serien för testning:

Jag är ingen stor-BUSare, utan väljer gärna produkter med försiktigt gradvis effekt. En sådan är Cocoa Brown Gentle Bronze Gradual Tan. Det är en fuktkräm med gradvis brun-utan-soleffekt som ska funka till hel kroppen. Den ska jag testa genast, kan behövas såhär på försommaren!

Som ni vet är jag en riktigt skrubboholic, och BUS:a bör man inte göra utan skrubb! Därför finns det även en kroppssskrubb i Cocoa Browns sortiment, Tough Stuff Body Scrub. Den låter lovande rivig då den är speciellt framtagen för att exfoliera torra ställen, som armbågar, knän och fötter - de ställen där man lätt kan få missfärgningar av brun-utan-sol om man inte förberett ordentligt.  Tough Stuff Body Scrub går att använda både på torr och våt hud (men ska såklart sköljas av) och kan användas 2-4 gånger i veckan.

Utöver de tuber jag ska testa finns 1 Hour Tan Mousse (light eller dark), Night & Dau Tan, Lovely Legs Spray, Chocolate Whip Oil-Free Body Moisturizer och Pink Tanning Mit i sortimentet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar