lördag 30 maj 2015

Påfyllning från Lumene + Clinique-tips

Som skönhetsbloggare har jag drivor av brynprodukter att botanisera bland, men en hel del av dem är aningens för mörka för mig. Därför blev jag ändå nöd och tvungen att brynshoppa lite. Jag slog till på min gamla favorit Blueberry Eyebrow Shaping Wax från Lumene i Blonde. Färg och form i ett - bra när man har bråttom!

Nu till helgens shoppingtips: Två av mina absoluta favoriter, Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator och Superdefense SPF 20 Daily Defense Moisturizer, är "veckans 50% på utvald beauty" hos Åhléns. 30 ml för 95 kronor, galet bra. Små burkar är nästan alltid bättre än stora tycker jag. Då kan man växla efter säsong och får lättare plats i både necessär och badrumsskåp. Syn bara att jag inte alls ska in till stan i helgen...

Missa inte att vara med och tävla om Depends gelhybridlack 7day tillsammans med fem fina färger ur vårkollektionen 2105Tävlingen hittar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar