måndag 26 januari 2015

Nyhet: OPI Hawaii Collection

Att vårens kollektion 2015 från OPI heter Hawaii tror jag knappast att någon missat. Jag kunde tyvärr inte komma när den presenterades, men har iallafall bilder att visa. Färgskalan är blandad pastell och knalligt. Lacken kostar som vanligt 155 kr styck och kommer i butik i mitten av februari. Nedan ser ni alla lacken:

Överst ser ni de fyra lack jag gillar bäst: Pineapples Have Peelings Too!, klassiska korallen Aloha From OPIsnygga gröna My Gecko Does Tricks och ljuvligt havsskimrande This Color’s Making WavesPineapples Have Peelings Too! ser ju så himla snyggt ut. Jag tror att jag redan hittat mitt påsklack!

På mellanraden ser niIs Mai Tai Crooked (snygg, men har många liknande från OPI sedan tidigare),  Lost My Bikini In Molokini, Do You Take Lei Away? och Suzi Shops & Island Hops. De två senare ser kanske småtrista ut i flaskan, men jag kan tänka mig att de är riktigt eleganta på.

Nederst finns Hello Hawaii Ya?, Go With The Lava Flow,  Just Lanai-ing Around och That’s Hula-rious!. Inte lika skojiga färger, men That’s Hula-rious! ser väldigt vårigt och fint ut.

Jag är ruskigt förtjust i OPI:s minilack, men just denna samlingen är inte en fullträff för mig. Det får nog bli ett gäng stora flaskor istället, minst de fyra översta på stora bilden! Vad tycker ni OPI Hawaii Collection? Vilka lack står på er önskelista?

4 kommentarer: