måndag 1 december 2014

NOTD: Comet in the Sky + Christmas Gone Plaid

 
Allt glitter kan inte sparas till söndagar, även måndagar kan behöva en dos! Inte bara Snow Globetrotter från OPIGwen Stefani Holiday 2014, som jag visade igår, utan även multiglittret Comet in the Sky från samma kollektion faller mig perfekt i smaken.


Här ser ni galet snygga Comet in the Sky över grangröna Christmas Gone Plaid, även den från årets julkollektion.


Jag blev ganska nöjd med kombon här, men nu är lusten enorm att lacka med Comet in the Sky över alla möjliga färger. Vad tror ni blir snyggas? Svart? Mörklila? Mörkblått? Turkost?

6 kommentarer:

  1. Läckert kombination! Jag tror mest på mörka färger som bas, har testat på Nubar Affair och det var faktiskt ingen hit...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Jag tror också mest på mörkt!

      Radera
  2. Va? Får man bara ha glitter till helgen? Nääää! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag tänker på NailArt Sunday :)

      Radera
  3. Njuter av att se Comet in the Sky på andras bloggar nu då jag knappt orkar tänka på att själv få bort det från naglarna och därmed undviker det haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var minsann inte så farligt! Depends lilla burk gör sitt jobb bra :)

      Radera