onsdag 10 december 2014

Body-Shoppat!

Det kanske inte var tänkt att decembers början skulle bli ren sådan shoppingorgie i julklappar till mig själv, men här i fångsten från The Body Shops  klubbdag kan jag iallafall försvara mig med att några av grejerna faktiskt är julklappar. Med diverse kuponger och fina erbjudanden slog jag till på Glazed Apple Body Polish att förgylla julens duschar med och eminenta ansiktsskrubben Vitamin C Microdermabrasion till bot mot vinterglåmet.

Den söta förpackningen med minihandkrämer var dagens klubbgåva, inte dumt alls!


Tre för två på minisar, jag älskar miniförpackningar! Jag slog till på schampo och balsam till mig själv i den vårdande Rainforest Nutrition-serien (fåfäng förhoppning om att behöva fylla på i tränings/bad-väskan framöver...) och fyra flaskor sprit (Absinthen är en favorit!). Hårvården har jag inte testat innan, såd et ska bli spännande! Handsprit känns oerhört viktigt inför kombinationen vinterkräksäsong-förskoletvååring-förlossning-nyföding, eller vad säger ni?

Någon av småtuberna handkräm + matchande handsprit är också tänkt som komplementjulklapp till någon av alla snälla släktingar som hjälper oss hämta tidigare från förskolan mm, de kan ju också behöva lite extra försvar mot alla baciller! 

8 kommentarer:

  1. Hoppas det där tre för två gäller lite till för jag behöver sprit!!

    SvaraRadera
  2. Det är ju sånt som går åt nu :) vill ha en sådan shea handkräm för shea serien luktar helt underbart gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Shea-handkrämen är min favorit!

      Radera
  3. Ni vet väl om att ingen handsprit i världen hjälper mot kräksjukeeländet? Där är det noggrann handtvätt med komplettering av handsprit som gäller, sägs det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, vi kör med både tvål och vatten och handsprit! Verkar dessvärre inte alls ha hjälpt denna helgen :(

      Radera