fredag 29 augusti 2014

Holofredag med Flormar 394


Glad holofredag på er! Denna vecka bjuder jag på ett lite mer spritt hololack (vad tror ni, kan det vara en bra term om man vill skriva på svenska?) Lacket heter Flormar 394, inte så fantasifullt namn kanske, men en ovanligt snygg nougatbrun nyans! Eller är det mer mjölkchoklad, kanske? (Sugen blir man hursom!) Jag vet faktiskt inte var man kan på tag på lacket, då det är en present från Ninni. Lackegenskaperna var riktigt trevliga så om ni hittar fler fina lack från samma märke tycker jag att ni ska våga prova!
Missa inte tisdagstävlingen med finfina vinster från The Body Shop, pågår till och med på tisdag!

   

11 kommentarer:

  1. Snyggt :)
    Jag är med, visar Smitten polish - Claddagh, ett riktigt fint grönt holo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Claddagh är så fint! *sitter och filar på en Edgy Polish-beställning*

      Radera
  2. Ser riktigt trevligt ut! Flormar finns att få tag på på eleven.se :)
    Jag visar blått holo idag hos mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jaha, på eleven, tack för tips!

      Radera
  3. Vilken mysig färg, perfekt höstig :) Jag är med idag, med ett blått Make Up Store-holo :)

    SvaraRadera
  4. Jag blir nog mest chokladsugen. Härlig färg :)

    Jag är med idag med Smittens vackra Radiant Orchid.

    SvaraRadera
  5. Tjusigt! Bruna holos gillar jag, ser elegant ut. =)

    SvaraRadera