måndag 2 juni 2014

Dagens öga med Deep Blue Green och Teal + nytt i lacklådan

 
Ibland hittar jag bilder i arkivet som jag trodde att jag redan visat för länge sedan. Så är fallet idag, och det var ju inte så dumt, för då kan jag vara med på veckans blå måndag! 

 På ögonlocken ser ni två underbara MAC-pigment som snälla Mi från ElMika skickade med när jag köpte ett tjusigt nagellack av henne för ett tag sedan.
 
 Här ser ni MAC Deep Blue Green och Teal swatchade på handryggen.

Också i sminkningen: Bikini Line från Benefit, Shimmer Waves Coral från The Body Shop, Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Peacock från Stila (färgprover här), pigment från MAC och nya favoritrouget Cheek Pop i Peach Pop från Clinique.

Här ser ni lackfyndet: Chanel Le Vernis 475 Dragon. Fantastiskt fint!

8 kommentarer:

  1. Det här var riktigt snyggt! Tack för pigmentpåminnelsen förresten, måste nog gräva lite i lådorna, har ju så många fina...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Ja, du har himla många fina :)

      Radera
  2. Underbar metallisk glans! Håller med Emma, man borde använda sina lösa pigment mer. Har massvis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är inte lätt att hinna använda allt fint man har :)

      Radera
  3. Det var en snygg färg! Läckert med det metallglänsande också!

    SvaraRadera
  4. Grymt snyggt! Gilla verkligen detta :)

    SvaraRadera