onsdag 22 januari 2014

Nytt serum från The Body Shop: Vitamin E Overnight Serum-in-Oil


Idag ska vi ta en titt på en spännande nyhet från The Body Shop! "Kommer du ihåg hur det känns att få sova i åtta sköna timmar?", frågar man sig i pressreleasen. Mitt svar är dessvärre nej. Det blir lätt så med en 14-månaders i huset. Nyheten Vitamin E Overnight Serum-in-Oil lovar hyn skönhetssömn som både vårdar och friskar upp, jag måste var den perfekta målgruppen, skönhetssömnen lyser med sin frånvaro och huden kännsknastertorr av datorjobb och vinterkyla.

Serumoljan kan användas som en del i ordinarie hudvårdsrutin eller som en behandling när huden behöver lite extra omvårdnad. Oljan ska vara lätt och absorberas snabbt utan att kännas fet och lovar fukt i upp till 24 timmar. Effekt utlovas redan efter första natten.

Jag är rysligt nyfiken på detta! Faktum är att jag har ett annat inlägg på lut med massa olika serum och oljor, jag känner verkligen att det är dags för ansiktsolja för mig såhär års! Vad tror ni om Vitamin E Overnight Serum-in-Oil? Är ni lika nyfikna som jag?

Vitamin E Overnight Serum-in-Oil lanseras i februari och kostar 285 kr för 28 ml.

10 kommentarer:

  1. Övertygad om att den är jätteskön såhär års!

    SvaraRadera
  2. Den där är jag sugen på att testa! Fastän jag ofta får sova 8 timmar, i alla fall för barnen, möjligen orsakar jag mindre sömn själv ;-).

    SvaraRadera
  3. Iofs har det ju inte direkt varit kallt förrän nu men är det inte lite tråkigt att den här produkten släpps så sent på vintern? Det här känns verkligen som en klockren vinterprodukt.

    Men nyfiken är jag såklart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TBS kanske kan se in i väder-framtiden? ;)

      Radera
  4. Verkligen spänd på hur den kan vara...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också! Testning ineldes ikväll :)

      Radera
  5. jättenyfiken på denna, känner igen mig i det du skriver - hello sömbrist ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, herregud, det är ett under att vi fungerar överhuvudtaget ;)

      Radera