fredag 24 januari 2014

Mulen holofredag

Jag önskar verkligen att jag hade bättre bilder att visa denna holofredag men så är det tyvärr inte. Vilken vecka alltså, jag tror inte jag har lyckats fotografera en enda vettig dagens. Trist! Silverlacket Athena från FACE Stockholms holokollektion är tokfint. Jag hade tänkt skaffa fler lack från denna kollektionen, men jag hittar aldrig någon FACE Stokholmbutik nuförtiden...
 
Visa ni också holo idag? Klistra in era länkar här så hittar vi varandra lättare!




16 kommentarer:

  1. Älskar sånna där lack, superfint!

    SvaraRadera
  2. Silverholo kan aldrig bli fel. Ser supersnyggt ut. Idag är jag med.:)

    SvaraRadera
  3. Grymt fint lack!
    Finns inte butiken kvar på Hansa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Hrm, Hansa finns nog kvar. Klurigt att ta sig in i stan med bil, bara...

      Radera
  4. Ser verkligen ut att kunna blixtra i solljus, ja tänk va trevligt det hade varit.....

    SvaraRadera
  5. Lacket ser fint ut och jag håller med om en trist vecka om man tänker ur fotosynpunkt. Väldigt grått och mörkt.
    Jag visade alla fall lite holo igår, så jag lade in länkar nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är riktigt bra regnbågar!

      Ja, himla trist vecka. Och jag som haft så mkt kul smink :(

      Det ska bli kul att se! Jag tycker det är bra att man inte kan länka bara på fredagen, ibland hinner man ju inte med :)

      Radera
  6. Ledsen att jag är så sen på bollen men igår när jag hade tid att sätta mig med datorn så låg blogspot nere, kom inte in på en enda blogg i princip:(

    Ser väldigt fint ut om kanske lite tunt? Aldrig sett en FACE-butik IRL tror jag, så är det när man bor i en mindre stad, långt ifrån en storstad;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara! Man kan behöva lite gott om tid ibland!

      Här har jag bara ett lager, men behöver egentligen två, men jag var tvungen att hinna fotografera innan jag riskerade att behöva lyfta missnöjt barn :)

      Radera