tisdag 10 december 2013

Till testning: Amika Curl Defining Cream

Ibland flimrar det förbi pressinformation som jag blir nyfiken på, men sedan virrar bort. Det är inte bra, för då kan man missa godbitar! Hårvårdsmärket Amika har lockat mig tidigare, men det är inte förrän nu jag kommit mig för att stifta närmare bekantskap.

Amika Curl Defining Cream (250 ml, 229 kr) är en återfuktande leave-in produkt som utlovar separerade lockar med stuns. Precis vad jag behöver! Krämen innehåller bland annat havtorn och arganolja, den är fri från parabener, konstgjorda färger och animaliska ämnen. Den låter riktigt lovande tycker jag och det ska bli väldigt spännande att testa!

4 kommentarer:

  1. Det låter bra! Ska bli kul höra vad du tycker om den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst låter den bra! JAg återkommer m recension inom kort.

      Radera
  2. Det låter spännande, får höra sedan vad du tycker om den :)

    SvaraRadera