torsdag 5 december 2013

Färgprover på Too Faced Be Merry and Bright

Hoppas att ni inte tröttnar på paletterna Be Merry and Bright från Too Faced i första taget, för det gör inte jag. Idag vill jag visa mina färgprover på dem. Vi börjar med Be Bright!

Skuggorna på bar hud på handryggen: Wish, Bright Eyes, Sequin, Marshmallow, Mauvelous och Starry Night. Som ni säkert kan gissa är Sequin en given favorit hos mig!

Här ser ni highlightern Inner Light och rosa rouget Lollipop, lite svåra att fånga på bild, men väldigt fina på.

Färgställningen i Be Merry är som gjord för mig! 

Skuggorna heter Egg Nogg, Very Merry, Buttered Rum, Bubbly, Brown Sugar och Chocolate Moon. Här på bar hud på handryggen. Very Merry och Buttered Rum är favoriterna. Vilka gillar ni bäst?

Bronzern heter Spice och rouget är Peachy Keen. Plus i kanten för matt bronzer och för det fina guldskimret i rouget!
 
Nu är jag nyfiken, vad tycker ni om paletterna? Hur skulle ni kombinera skuggorna?

6 kommentarer:

  1. Fina!! Skulle gärna ha denna ;) kan jag få den i julklapp tro?

    SvaraRadera
  2. Be marry gillar jag mest. Väldigt fina färger. Det vore snyggt med den gröna och taupefärgade skuggorna ihop på dig tror jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är så fin! Det låter som en bra kombo!

      Radera
  3. Båda paletterna är underbara! Be Merry är ju lite mer lättburen men det finns verkligen riktiga guldkorn i Be Bright...

    SvaraRadera