onsdag 4 september 2013

Shoppat: Depend Chameleon

Ja, det blir ännu mer lacksnack här! Jag har nämligen hunnit inom Kicks och shoppat på mig fyra stycken av lacken från Depends duokroma kollektion Chameleon.

Naturligtvis ville jag köpa hela stället, men någon måtta får det ju ändå vara (de är unte helt billiga med sina 49 kr flaskan). Man ska hinna använda dem också! Nåväl, dessa fyra syns snart på naglarna i en blogg när dig!

Nu undrar jag: Har du shoppat på dig några Chameleon-lack? Vilka valde du?

10 kommentarer:

  1. De är riktigt fina. Tre av dem köpte jag, 2083, 2085 & 2088. Två finns på bloggen, den tredje har jag inte fått upp än. Blir kul att höra ditt intryck av dem.

    SvaraRadera
  2. Köpte fem av dem och har hunnit testa tre - och inget av dem har gjort mig besviken! Behöver nog några till. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man vill ju gärna ha ett gäng :)

      Radera
  3. Jag har bara köpt två än så länge, men det blir nog fler :)

    SvaraRadera
  4. Åh! Jag måste också komma iväg och köpa! De ser härliga ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser fram emot att se dem på dina naglar!

      Radera