söndag 8 september 2013

OPI Mariah Carey Christmas Collection

Tidigare i veckan hämtade jag ut årets julkollektion från OPI, Mariah Carey Christmas Collection. Det är verkligen toppen när PR-byråer delar med sig av pressprover även till oss som sällan kan tacka ja till event i Stockholm!

Ovan ser ni fem fina Liquid Sand-lack: Make Him Mine, Kiss me at Midnight, Silent Stars Go By, Baby Please Come Home och Emotions. De ser lika fina ut som på pressbilderna! Jag kommer inte att kunna vänta till julafton med att prova, det är ett som är säkert!

Fyra fina rödingar! De är bra mycket finare i verkligheten än på mina bilder. De skiljer sig mer åt från varandra också. Jag lovar att ta igen detta med riktigt fina NOTD:s framöver! Ni ser: In My Santa Suit, Cute Little Vixen, All I want for Christmas (Is OPI) och Underneath The Mistletoe.

I Snow you Love me  holografiksa glitterbitar ser fantastiskt fint ut! My Favorite Ornament, Wonderous Star och All Sparkly and Gold ser också lovande ut. 

Här ser ni Ski Slope Sweetie,  Warm me up s och  Sleighride for Two och Visions of Love. Ski Slope Sweetie skimrar vackert i guld, mycket finare i verkligheten än på mina bilder, eller på pressbilderna för den delen. 

Mariah Carey Christmas Collection innehåller många godbitar! Jag har ännu inte hunnit igenom hela höstkollektionen San Fransisco, men jag jobbar på det. Lacken kommer i slumpvis ordning efter hur andan faller på. Hojta gärna till om det är något särskilt ni är nyfikna på!

4 kommentarer:

  1. Hm, vill nog se swatcher innan jag dissar det här. En del fina röda ser det ju ut att vara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De röda gör sig verkligen ännu bättre irl!

      Radera
  2. Jag tycker de ser fina ut! Sminkan håller på och swatchar dem och hon är väldigt förtjust.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli himla kul att se alla hos er också!

      Radera