söndag 22 september 2013

Dagens öga med Idun Minerals Kärleksört

Färgerna i min nya IDUN Minerals-palett passar väl så bra på hösten som på sommaren tycker jag. Skuggorna är väldigt trevliga att jobba med. Bra pigmenterade och lätta att sudda.

Till ögat här har jag använt alla skuggorna utom den rosa.

Ögon: Paletten Kärleksört från IDUN Minerals, Mascara Volume 2.0 från IsaDora och kajalen Quickliner Intense Ivy från Clinique

Ansikte: bronspuder från Apotek Hjärtateget smink- och hudvårdsmärke Apolosophy, Cliniques Quick Blush i Peach-in-a-pinch och Superprimer Color Corrects Redness från Clinique.

Läppar: Natural Lipstick från Lily Lolo i färgen Parisian Pink.

8 kommentarer:

  1. snygg höstnyans! har inte testat dessa ännu

    SvaraRadera
  2. Blev jättefint. Kul att paletten kommet till användning fast sommaren är över:)

    SvaraRadera
  3. Den är ju bara såååå snygg. Det är jättefint på dig. :-)

    SvaraRadera
  4. vackert och färgen klär dig verkligen!

    SvaraRadera
  5. Jättefint :)
    Jag är så sugen på att köpa denna palett men tycker den är lite dyr plus att jag säkert har liknande i lådorna..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Jag har nog också liknande egentligen, men ibland "måste" man :)

      Radera