tisdag 20 augusti 2013

Nyhet: The Body Shop Colour Crush Lipstick

Kommer ni ihåg de fina  Colour Crush Eye Shadows från The Body Shop? Nu får de sällskap inte mindre än 24 stycken färgglada läppstift, Colour Crush Lipstick. Min dator är på rundsmörjning denna veckan, så vi får hälla till godo med mobilbilder!

Här ser ni kulörerna 305 Golden Flirt, 315 Coral Kiss, 125 Crazy Sexy Crimson, 101 Red Siren, 201 Red Hot Rapsberry och 230 Rush of Pink. Här finns något för alla, matte, blankt, skirt, täckande och med och utan skimmer. Jag ska genast ge mig ut och spana på resten av färgerna i butik, bland andra Coral Cutie och Coral Blush låter som något för mig! Coral Kiss har jag på mig redan nu, den får ni se så fort jag har kamera och dator till hands.

Tjusiga hylsor i tre färgfamiljer. Colour Crush Lipstick säljs från och med den 23 augusti och kostar 195 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar