tisdag 19 februari 2013

Glamour-to-Go!

 
Den fina paletten Glamour-to-Go Spun Sugar Edition från Too Faced som jag köpte till mig själv innan jul har jag använt en hel del. Av någon märklig anledning har sminkningarna sällan hamnat på bild, men här har vi en! Jag har använt beige, guldig och brun skugga och bronzern.

Ögonskuggor och bronzer ur nya paletten Glamour-to-Go Spun Sugar Edition från Too Faced, läppstiftet Desire från Natural Lipstick Collection från Lily Lolo, brynpaletten Le Regard Pro från Lancômes höstkollektion Midnight Roses (recension här), UDPP, concealertrion Cover & Correct från Kicks Private Label (recension här), rouget All-in-one Cheek Colour från The Body Shop i Ginger (färgprover här),  The POREfessional PRO Balm från Benefit, Eyebrow Lifter från IsaDoras vårkollektion Bella Vita, High Impact Mascara från Clinique och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced.

Ni ser också IsaDoras B.B. Cream All-in-One Make-up SPF 12, den använder jag nästan varje dag, men glömmer fotografera eftersom den bor i badrummet. En av de allra bästa BB-krämerna enligt mig! Här finns min recension.

4 kommentarer: