tisdag 12 februari 2013

Dagens naglar med Fairy White


Jag är över lag inte särskilt förtjust i vitt, men ska jag ha vitt ska det se ut som Fairy White. 2049 Fairy White kommer från Depends nya kollektion Mirage. Många fina lack där! I vanlig ordning får jag ber om ursäkt för hastigt tagna bilder i bristfälligt ljus. Jag kan dock berätta att Fairy White har samma trevliga formula och finish som resten av Mirage-lacken. På tumbilden kanske ni kan se finishen bättre, folie-aktig och snöig. Passar perfekt när flingorna singlar ned utanför fönstret som de gör i skrivandes stund här i Skåne. Färgen kan säkert vara fin mot solbränd hud också (och inte röd, som jag har här). Kanske kan den också funka som en glammigare brud-manikyr?

7 kommentarer:

  1. Tja, det är väl inte så tokigt. Jag gillar vitt krämlack men inte vitt skimmer. Foil har jag aldrig testat men skulle absolut kunna tänka mig att göra det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillade det mycket bättre än jag trodde från början :)

      Radera
  2. Nej, det här funkar bara inte för mig. Vita krämlack går för det mesta hem hos mig, men så fort det börjar skimra om dem blir det svårare...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande, tvärt om hos mig tror jag.

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Nej, det är inget för mig. Jag har provat det jag med så jag kommer visa det någon gång men jag gillade det inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De andra färgerna känns mkt roligare. Jag kan dock tänka mg att ge detta en chans till så småningom...

      Radera