måndag 14 januari 2013

Neutralt med Lancôme

 
Den fina paletten Le Regard Pro från Lancômes höstkollektion Midnight Roses (recension här) är inte bara bra till bryn, utan också som ögonskuggan. Såhär har jag ofta sminkat mig sedan paletten kom i min ägo. En bra och lågmäld mejk när man känner för det!

Utöver Lancômepaletten använde jag: Honey Bronze Bronzing Powder (färgprover) och rouget All-in-one Cheek Colour från The Body Shop i Macarron (färgprover här), High Impact Extreme Volume Mascara från Clinique , bästa primern UDPP Hypnôse bryngel från Lancôme, läppglanset Cocktail (färgprov här) från Lily Lolo,  Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Damsel från Stila och Inliner Kajal i Blonde från IsaDora. 

5 kommentarer:

  1. Skuggan syns inte så mycket på min skärm, men jag älskar eyelinern, gillar sånna där eyeliners som bara förstärker blicken. Har en grå penna från Essence som jag bara älskar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har målat ganska ljust här, det är nästan en "nej, nej, jag har inget smink-"sminkning :)

      Sådana pennor är de bästa! Har en mångårig favorit från Clinique också :)

      Radera
  2. Väldig snygg make, neutral men ändå syns den och piffar till ögat. Gillar formen du lägger eyeliner på också (kråkvingen utanför), jag inbillar mig att det ger en illusion som förstärker ögats form och får ögonfransarnas utseende att förstärkas eftersom de går i linje med dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Det är precis vad jag hoppas på med linern :)

      Radera
  3. Stilrent och snyggt! Gillar! / Lotta

    SvaraRadera