torsdag 31 januari 2013

Dagens med Jagged och Nevermind

Till gårdagens öga använde jag de två skuggorna Jagged och Nevermind ur The Vice Palette från Urban Decay (färgprover här). De är fina, men Jagged är dessvärre lite smulig.

Jag använde: Quickliner for Eyes Intense i Intense Ivy från Clinique, Eyebrow Pencil i 04 Brun från Yves Rocher, IsaDoras nya Build-up Extra Volume Mascara, Hypnôse bryngel från Lancômes höstkollektion Midnight Roses (recension här), UDPP och Eyebrow Lifter från IsaDoras vårkollektion Bella Vita.

Bas och läppar var från Benefit (jag har ju shoppat loss lite...) för hela slanten (sånär som på min vinterbronser från Physicians Formula): Boi-ing Industrial-strength Concealer, rouget CORALista, läppglanset Ultra Plush Lip Glossv också i CORALista och The POREfessional PRO Balm.

4 kommentarer:

  1. Jättefint, men ser att skuggan var lite smulig. Jag brukar ha min skunkborste att försiktigt borsta bort nedfallna skuggor med. Är lite för lat för att lägga löspuder innan jag mejkar mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra idé! Skunken fram nästa gång :)

      Radera