söndag 4 november 2012

Vem vann Natuvive Sea Buckthorn Vitamin C?

Med slumpgeneratorns hjälp har jag dragit en vinnare i tävlingen om Natuvives nya ansiktsserie Sea Buckthorn Vitamin C. Rätt svar på frågan om varifrån AHA-syrorna i nattkrämen Sea Buckthorn Vitamin C Night Cream kommer är sockerrör. Det visste bland annat Mari. Grattis Mari! Mejla din adress, så kommer vinsten på posten.

Eftersom min graviditetslängd allt mer liknar en elefants, har jag börjat testa serien själv. Den verkar mycket lovande!

4 kommentarer:

  1. Har det inte dykt upp någon bebis? Tyvärr så är det ju oftast så med förstföderskor hur otroligt jobbigt det än är..

    Jag gjorde misstaget att ta för givet att denna skulle komma tidigare än Ella gjorde. Likadant där, inget säger att denna kommer tidigare bara för att hon gjorde det. Jag kan lika gärna gå över veckor.. Det gjorde helt plötsligt väntan MYCKET längre....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen bebis och segt som sjutton :/ Man vet ju att man kan gå över en del, men det är så jäkla segt ändå! Jag mår dessutom inte så bra, så det är liksom inte så att jag är hemma och "myser" och är "ledig" som många tror. Tips om god middag med mannen är ju ingen hit när man mår illa och har svårt att sitta längre stund, vila är svårt när man inte riktigt kan ligga, ja du vet. Usch! Hoppas du slipper vänta lika länge!

      Jag trodde också att jag inte skulle behöva vänta så länge, iom att jag ansträngt mig så mkt för att hålla de förtidiga förvärkarna i schack, men icke!

      Radera
    2. Nej, jag känner igen mig så väl. Har börjat hata kommentaren: Passa på och vila upp dig nu så du har ork sen... Jag blir bara tröttare och tröttare för var dag som går då jag inte kan vila. Antingen gör svanken ont, det kryper i benen eller så är sammandragningarna jobbiga. Men självklart inga värkar...

      Jag trodde jag skulle kunna njuta denna sista tid då jag planerade att vara hemma men jag blir snarare galen av att gå hemma. Samtidigt vågar jag mig inte ut eftersom jag får så ont i fogarna snabbt..

      Nej nu får de båda bråkstakarna titta ut snart! Håller tummarna för oss båda.

      Radera
  2. Ja! Sämsta tipset! Hu! Man blir ju alldeles stressad :/

    Hålla tummarna är ju det enda man kan göra. Heja dig och mig!

    SvaraRadera